Käyttölaina on nyt vakuudeton ja edullinen

Kertalaina- rahaa tilillesi juuri silloin kun tarvitset

Vaikka emme myönnä enää uusia Laina.fi Käyttölainoja syyskuussa 2019 voimaantulleen lakimuutoksen jälkeen, palvelemme Käyttölainan asiakkaita edelleen niin kuin ennenkin: asiantuntevasti ja asiakasta kuunnellen. Lakimuutos ei myöskään vaikuta Käyttölainan hinnoitteluun. Limiittilainat poistuivat syyskuun 2019 alussa Laina.fi:n valikoimasta mutta voit jatkaa lainasi käyttämistä normaalisti: tee nostoja luottovarastasi, maksa lainaasi takaisin ja hae lisää edullista Laina.fi Käyttölainaa.

Siirry Online- palveluun

Käyttölainasi toimii edelleen kuin luottokortti

Jos sinulla on jo Laina.fi Käyttölaina, voit jatkaa sen käyttämistä aivan kuten ennenkin. Lainasopimus on tehty tarpeidesi mukaiselle 2100, 3000, 4000 tai 5000 euron summalle ja voit nostaa lainasta tilillesi kulloinkin juuri sen määrän varoja, jonka tarvitset. Nostosumma voi olla 50-5000 euron välillä, ja jäljelle jäävä summa on mahdollista nostaa myöhemmin. Käyttölainan nostot siirretään tilillesi asiakaspalvelun aukioloaikoina. Mikäli sinulla ei ole tarvetta kokonaan valitsemallesi lainasummalle voit jättää osan käyttämättä eikä se maksa sinulle mitään.

Miten maksan Käyttölainani takaisin?

Myös takaisinmaksu toimii joustavasti luottokortin tavoin. Pienin mahdollinen lyhennys on 10% pääomasta, ja enimmillään suoritus on 300€ kuussa. Kun pääoma on 500 euroa tai alle, kuukausikohtainen minimilyhennys on 50 euroa. Jos olet nostanut enintään 500 euroa laskutuskuukautesi aikana, vähimmäislyhennys on 50 euroa.

Halutessasi voit myös maksaa lainan kokonaisuudessaan kerralla pois, mutta ota tällöin ensin yhteyttä asiakaspalveluumme tarkempia maksutietoja varten. Käyttölainan joustava limiitti mahdollistaa sen, että voit helposti ja fiksusti nostaa pieniä summia ja pystyt näin samalla tarkkailemaan, ettet lainaa varojesi yli.

 

 

Tutustu edulliseen Kertalainaan

Pikalaina Lainaa 100 Lainaa 200 Lainaa 500 Lainaa 1000 Lainaa 2000 Lainaa 3000 Lainaa 5000

 

Käyttäjien arvioita

- kävijät ovat antaneet
3.89 tähteä 5:stä

Arvosteltu 1627 kertaa.

Kokemuksia

 

Kuuntelemme asiakkaitamme

Vuonna 2018 toukokuussa teetimme NPS kyselyn asiakkaillemme. Halusimme selvittää kyselyn avulla mikä on tuotteidemme ja asiakaspalvelumme sen hetkinen taso. Kyselyn tuloksia voit lukea tarkemmin täältä

Alkuvuodesta 2019 kartoitimme palvelujemme tilannetta haastattelemalla asiakkaita asiakaspalvelutiimimme kanssa. Kysyimme satunnaisotannalla käyttökokemuksia, mielikuvia, toiveita ja palautetta asiakkailtamme. Hyvä ja laadukas asiakaspalvelu sekä tuotteidemme hyvä asiakaskokemus on meille kaiken tekemisen lähtökohta. Kannustamme asiakkaitamme antamaan palautetta ja hyödynnämme sitä myös kehityksessä. Tässä muutamia kommentteja, joita kuulimme:

  • Palvelunne tuntuu henkilökohtaiselta kun voi asioida puhelimella.
  • Nopea ja asiallinen.
  • Tuntui sopivalta minulle.
  • Lainahakemus tuntui helpolta vaihtoehdolta kilpailijoihin nähden.
  • Hyvä asiakaspalvelu.

Meillä palautteen antamisella on vaikutusta!

Lasku on tärkeä osa asiakaskokemusta

Näin kuulimme asiakkaaltamme ja siihen on helppo yhtyä. Vuonna 2018 kehitimmekin kaikkien tuotteidemme laskujen ulkoasua informatiivisemmiksi sekä asiakaslähtöisemmiksi saamamme asiakaspalautteen perusteella. Loppuvuodesta 2018 vaihdoimme myös laskujen välityspalvelua, joka parantaa omalta osalta asiakaskokemusta laskujen lähettämisen ja vastaanottamisen kanssa.

Laskutus kokonaisuudessaan elää murroskauttaan Suomessa. Tällä hetkellä kuluttajalla on vaihtoehtoja laskun vastaanottamiseksi tarjolla enemmän kuin aiemmin. Esimerkiksi meiltä voit saada laskun kirjeitse kotiin tai sähköpostilla. Voit lisätä Aurajoki Nordic Oy:n omaan verkkopankkiisi e-lasku toimittajaksi ja saada laskut kätevästi suoraan verkkopankkiisi. Toimitamme myös laskut Postin ylläpitämään OmaPosti–mobiilisovellukseen asiakkaan näin halutessa. Luoton maksutiedot löytyvät aina myös Online palvelusta ja sähköpostiin saapuvan maksulinkin takaa. Online palvelusta ja maksulinkkejä käyttämällä saat maksun kirjautumaan lainallesi heti ilman pankkiviiveitä.

Mitä helpompi sen parempi

Laina.fi Käyttölainaa on mahdollista käyttää lähettämällä nostopyyntöjä tekstiviestillä. Viestin käytettävyydestä olemme saaneet paljon palautetta asiakkailtamme. Viesti koettiin hankalaksi ja pitkäksi kirjoittaa, jolloin myös liian usein nostotekstiviesti päätyi asiakkaalla virhetilanteeseen. Alkuvuodesta 2019 helpotimme viestin sisältöä saamamme palautteen perusteella nykyään viestiin ei tarvita enää kuin L ja summa jonka haluat limiitiltäsi nostaa.

Viesti ennen: NOSTO 200 PIN ja viesti nyt: L 300. Helppoa vai mitä? Toki myös vanhat nostopyyntö tekstiviestit toimivat edelleen, mutta luovumme niiden käytöstä jollain aikavälillä, josta tiedotamme tarkemmin myöhemmin.

Asiakastyytyväisyyden jatkuva mittaaminen

Asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa sähköpostilla tulet näkemään sähköposteissa eri tunnetilojen kuvakkeita (kuva alla). Tunnetilaa klikkaamalla voit helposti ja nopeasti jättää palautteesi meille saamastasi palvelusta ja sen laadusta. Seuraamme aktiivisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä muun muassa kyseisellä menetelmällä. Olemme ylpeitä hyvästä laadustamme ja kehitämme aktiivisesti palvelujemme tasoa asiakaspalalutteiden avulla. Asiakaspalautetta voi jättää myös suoraan sähköpostilla osoitteeseen palaute@aurajokinordic.fi .

Kaikki asiakaspalvelijamme ovat myös suorittaneet Suomen Asiakaspalvelusertifiointi Oy:n rekisteröimän Asiakaspalvelupassin®, jotta asiakaspalvelumme olisi mahdollisimman laadukasta ja asiakaslähtöistä.

 Laina.fi | Asiakastyytyväisyys