Meillä on tutkitusti erittäin tyytyväisiä asiakkaita

Teetimme toukokuussa 2018 asiakastyytyväisyyskyselyn palvelujamme aktiivisesti käyttävien asiakkaiden kesken. Halusimme selvittää kyselyn avulla mikä on tuotteidemme ja asiakaspalvelumme taso tällä hetkellä.

Arvoasteikolla 0-10 mitattuna asiakkaamme arvioivat tyytyväisyyttään ja Käyttölainan kohdalla  keskiarvoksi nousti 8,10, josta olemme erittäin kiitollisia. Alla muutama kommentti, joita saimme asiakkailtamme kyselyn mukana.

“Nettisivunne ovat selkeät, sekä lainan maksu ja nostojen tekeminen kätevää niin nettisivujenne kautta kuin tekstiviestilläkin. Lisäksi takaisinmaksua helpottamaan tukalan tilanteen tullen on mahdollista hyödyntää lyhennysvapaat kuukaudet kahdesti vuodessa. Palveluanne suosittelisin ilman moitteita juuri yleisesti siitä syystä, että se on selkeää ja helppoa.”

“Nopeus 10!”

“Lainan korko on mukavan matala. Asiakaspalvelijat ovat osaavia ja auttavat tarvittaessa erittäin hyvin. Myös vaikean taloudellisen tilanteen sattuessa joustovaraa löytyy! Kertakaikkiaan ensiluokkaista palvelua!”

Kiitämme kaikkia kyselyyn osallistuneita ja pyrimme aktiviisesti myös jatkossa siihen, että  saamme olla tyytyväisten asiakkaiden yritys!

Kyselyn pohjalta saatu NPS-arvo Käyttölainalle oli 43.


NPS (Net Promoter Score, Nettosuosittelijat) on kansainvälisesti käytössä oleva asiakastyytyväisyysmittari, joka on vertailukelpoinen eri yritysten kesken. Kysely perustuu asiakkaalle esitettävään kahteen tai kolmeen kysymykseen, jotka kertovat, suosittelisiko asiakas kyseistä yritystä tuttavilleen ja kollegoilleen. Tutkimuksessa asiakasta pyydetään sanallisen palautteen lisäksi antamaan asiakastyytyväisyyttä kuvaava arvosana asteikolla 0-10.

Tyytyväiset asiakkaat ovat kaiken tekemisemme lähtökohta.

Teetetyn  kyselyn perusteella voidaan todeta, että olemme onnistuneet tavoitteessamme  palvella asiakkaitamme hyvin.  Jatkuvan tuotekehityksen paras polttoaine onkin asiakaspalaute, jota keräämme myös jatkossa aktiivisesti asiakkailtamme. 

Kaikki asiakaspalvelijamme ovat myös suorittaneet Suomen Asiakaspalvelusertifiointi Oy:n rekisteröimän Asiakaspalvelupassin®, jotta asiakaspalvelumme olisi mahdollisimman laadukasta ja asiakaslähtöistä.

Kiitämme kaikkia asiakkaita saamastamme palautteesta.