Meillä palautteen antamisella on vaikutusta!

Kuuntelemme asiakkaitamme

Alkuvuodesta 2019 kartoitimme palvelujemme tilannetta haastattelemalla asiakkaita asiakaspalvelutiimimme kanssa. Kysyimme satunnaisotannalla käyttökokemuksia, mielikuvia, toiveita ja palautetta asiakkailtamme. Hyvä ja laadukas asiakaspalvelu sekä tuotteidemme hyvä asiakaskokemus on meille kaiken tekemisen lähtökohta. Kannustamme asiakkaitamme antamaan palautetta ja hyödynnämme sitä myös kehityksessä. Tässä muutamia kommentteja, joita kuulimme:

  • Palvelunne tuntuu henkilökohtaiselta kun voi asioida puhelimella.
  • Nopea ja asiallinen.
  • Tuntui sopivalta minulle.
  • Lainahakemus tuntui helpolta vaihtoehdolta kilpailijoihin nähden.
  • Hyvä asiakaspalvelu.

Meillä palautteen antamisella on vaikutusta!

Lasku on tärkeä osa asiakaskokemusta

Näin kuulimme asiakkaaltamme ja siihen on helppo yhtyä. Vuonna 2018 kehitimmekin kaikkien tuotteidemme laskujen ulkoasua informatiivisemmiksi sekä asiakaslähtöisemmiksi saamamme asiakaspalautteen perusteella. Loppuvuodesta 2018 vaihdoimme myös laskujen välityspalvelua, joka parantaa omalta osalta asiakaskokemusta laskujen lähettämisen ja vastaanottamisen kanssa.

Laskutus kokonaisuudessaan elää murroskauttaan Suomessa. Tällä hetkellä kuluttajalla on vaihtoehtoja laskun vastaanottamiseksi tarjolla enemmän kuin aiemmin. Esimerkiksi meiltä voit saada laskun kirjeitse kotiin tai sähköpostilla. Voit lisätä Aurajoki Nordic Oy:n omaan verkkopankkiisi e-lasku toimittajaksi ja saada laskut kätevästi suoraan verkkopankkiisi. Toimitamme myös laskut Postin ylläpitämään OmaPosti–mobiilisovellukseen asiakkaan näin halutessa. Luoton maksutiedot löytyvät aina myös Online palvelusta ja sähköpostiin saapuvan maksulinkin takaa. Online palvelusta ja maksulinkkejä käyttämällä saat maksun kirjautumaan lainallesi heti ilman pankkiviiveitä.

Mitä helpompi sen parempi

Laina.fi Käyttölainaa on mahdollista käyttää lähettämällä nostopyyntöjä tekstiviestillä. Viestin käytettävyydestä olemme saaneet paljon palautetta asiakkailtamme. Viesti koettiin hankalaksi ja pitkäksi kirjoittaa, jolloin myös liian usein nostotekstiviesti päätyi asiakkaalla virhetilanteeseen. Alkuvuodesta 2019 helpotimme viestin sisältöä saamamme palautteen perusteella nykyään viestiin ei tarvita enää kuin L ja summa jonka haluat limiitiltäsi nostaa.

Viesti ennen: NOSTO 200 PIN ja viesti nyt: L 200. Helppoa vai mitä? Toki myös vanhat nostopyyntö tekstiviestit toimivat edelleen, mutta luovumme niiden käytöstä jollain aikavälillä, josta tiedotamme tarkemmin myöhemmin.

Asiakastyytyväisyyden jatkuva mittaaminen

Asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa sähköpostilla tulet näkemään sähköposteissa eri tunnetilojen kuvakkeita (kuva alla). Tunnetilaa klikkaamalla voit helposti ja nopeasti jättää palautteesi meille saamastasi palvelusta ja sen laadusta. Seuraamme aktiivisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä muun muassa kyseisellä menetelmällä. Olemme ylpeitä hyvästä laadustamme ja kehitämme aktiivisesti palvelujemme tasoa asiakaspalalutteiden avulla. Asiakaspalautetta voi jättää myös suoraan sähköpostilla osoitteeseen palaute@aurajokinordic.fi .

Kaikki asiakaspalvelijamme ovat myös suorittaneet Suomen Asiakaspalvelusertifiointi Oy:n rekisteröimän Asiakaspalvelupassin®, jotta asiakaspalvelumme olisi mahdollisimman laadukasta ja asiakaslähtöistä.

 

« Takaisin Blogin etusivulle