Nosta Käyttölainasta rahaa tilillesi juuri silloin kun tarvitset

Olipa rahoitustarpeesi pieni tai iso, avun saat aina Käyttölainasta. Voi asettaa luottorajaksesi jopa 5000 euroa ja voit aina nostaa vain sen summan, jonka kulloinkin tarvitset. Luottorajasi toimii kuin luottokortti. Takaisinmaksu toimii myös luottokortin tavoin. Minimilyhennys on 10% pääomasta, maksimissaan 300€ kuussa. Jos olet nostanut enintään 500€ laskutuskuukautesi aikana, minimilyhennys on 50€. Lainalaskurisivulta näet miten ensimmäisen noston takaisinmaksu muodostuu.

Haluamme tarjota sinulle helpon ja luotettavan tavan tutustua Käyttölainaamme. Uutena Käyttölainan asiakkaana, voit tehdä nostokuluttomia nostoja aina 300 euroon asti. Saat myös täysin korotonta maksuaikaa keskimäärin 30 päiväksi. Käyttölaina on turvallinen ja läpinäkyvä ratkaisu arjen rahoitustarpeisiin.

Kyllä, haluan Käyttölainaa 

Lainaa 100   Lainaa 200   Lainaa 500    Lainaa 1000    Lainaa 2000    Lainaa 3000    Lainaa 5000  

 

Käyttäjien arvioita

- kävijät ovat antaneet
3.89 tähteä 5:stä

Arvosteltu 1472 kertaa.

Käyttölaina & Joustoluotto - Usein kysytyt kysymykset

Asiakkaidemme usein kysymät kysymykset - me vastaamme

Mitä ehtoja Käyttölainan hakijan tulee täyttää?

Voit saada lainaa, jos olet 20-75 vuotias, vakituisesti Suomessa asuva, luotto- ja oikeustoimikelpoinen ja varmistat henkilöllisyytesi tarjoamillamme vaihtoehdoilla sekä toimitat todistuksen säännöllisistä tuloistasi. Hakijan tulee olla asunut Suomessa 2 vuotta.  Todistuksena säännöllisistä tuloistasi käy esimerkiksi viimeisin palkkakuittisi tai eläkeyhtiön ilmoitus eläkkeen maksusta.

Kuinka paljon Käyttölainaa voi saada?

Saat joko 2100, 3000, 4000 tai 5000 euron luottopäätöksen. Nostoja voit tehdä omien tarpeiden mukaan 50-5000 euron väliltä.

Mistä löydän tarkat hakuohjeet?

Hakuohjeet löydät etusivulta sekä kohdasta Käyttölaina.

Kauanko lainapäätöksen saaminen kestää?

Hyväksyttyäsi lainaehdot hakemuksen yhteydessä saat alustavan lainapäätöksen välittömästi. Lainahakemukset käsitellään asiakaspalvelun aukioloaikana ma-pe klo 7-22 ja la-su 9-21. Kun olet toimittanut tarvittavan liitteen, maksetaan pyytämäsi lainaerä ilmoittamallesi tilille asiakaspalvelun aukioloaikana. Lainahakemuksia otetaan vastaan 24 tuntia vuorokaudessa.

Miksi tarvitsemme kopion palkkakuitistasi tai vastaavan tositteen?

Laki velvoittaaa meitä tarkistamaan hakijan luottokelpoisuuden riittävän luotettavasti ja laajasti. Vastuullisena toimijana haluamme varmistaa asiakkaidemme takaisinmaksukyvyn, ja siksi pyydämme selvityksen.

Tuloselvityksenä voimme tapauskohtaisesti käyttää myös esim. henkilön julkisia verotietoja luottopäätöksen tekemisessä.

Milloin rahat ovat tililläni?

Rahat maksetaan hakijan tilille aukioloaikoinamme ma-pe 7-22 ja la-su 9-21. Toimimme yhteistyössä realiaikaisesti seuraaviin pankeihin: Nordea, Danske Bank, Osuuspankki, Säästöpankki, Ålandsbanken, Handelsbanken, Tapiola Pankki tai Paikallisosuuspankit. Muissa tapauksissa rahan siirtymisessä tilille voi kestää 1-2 pankkipäivää.

Voit tehdä noston milloin ja mistä tahansa helposti tekstiviestillä. Lähetä viesti L SUMMA numeroon 16450. Tekstiviestin hinta on operaattorin määrittelemä hinta. Emme peri viestistä lisämaksua. Rahat maksetaan tilillesi asiakaspalvelun aukioloaikoina ma-pe 7-22 ja la-su 9-21.

Voiko Käyttölainaa hakea myös aukioloaikojen ulkopuolella?

Kyllä, hakemuksia vastaanotetaan 24 tuntia vuorokaudessa jokaisena viikonpäivänä. Käsittelemme hakemuksia aukioloaikoinamme ma-pe 7-22 ja la-su 9-21. Aukioloaikojen ulkopuolella tulleet hakemukset käsitellään aukioloaikoina saapumisjärjestyksessä.

Mitkä ovat lainaehdot?

Lainaehdot löydät kohdasta Lainaehdot.

Miten turvallista lainan hakeminen on?

Erittäin turvallista. Toimimme yhteistyössä pankkien kanssa ja olemme huolehtineet tietoturvastamme. Laskutustamme ja perintää hoitaa iKassa Finland Oy.

Miten voin nostaa luoton tililleni?

Voit tehdä noston milloin ja mistä tahansa helposti tekstiviestillä. Lähetä viesti L SUMMA numeroon 16450. Tekstiviestin hinta on operaattorin määrittelemä hinta. Emme peri viestistä lisämaksua. Rahat maksetaan tilillesi asiakaspalvelun aukioloaikoina ma-pe 7-22 ja la-su 9-21.

Nostin viime viikolla 50 euroa, voinko nostaa lisää?

Kyllä, jos luottorajasi ei ole ylittynyt. Nostoja voit tehdä aina niin monta kuin luottorajasi mahdollistaa ilman kuukausi- tai muitakaan rajoitteita. Nostovaran voit tarkistaa Online-palveustamme

Voinko peruuttaa Käyttölainahakemukseni?

Voit peruuttaa myönnetyn lainahakemuksen 14 vuorokauden kuluessa luottopäätöksen tiedoksisaamisesta.

Miten asetan lainauskiellon?

Henkilökohtaisen lainauskiellon voit hakea asiakaspalvelustamme numerosta 0200 30033 (pvm/mpm) asiakaspalvelun aukioloaikoina ma-pe 7-22 ja la-su 9-21.

Myöntääkö Laina.fi pikavippejä?

Laina.fi ei myönnä perinteisiä korkeakorkoisia pikavippejä. Pikavipin sijaan voit hakea Käyttölainaa ja nostaa haluamasi summan. Loput Käyttölainasta jäävät vararahastoksesi ja voit tehdä nostoja jäljelle jääneestä summasta aina halutessasi.

Onko Laina.fi:llä pikalainatuotteita?

Käyttölaina korvaa vanhat pikalainatuotteet. Joustava limiitti mahdollistaa pienten summien nostamisen.

LAINAN TAKAISINMAKSU JA LASKUTUS

Milloin laina pitää maksaa takaisin ja voinko itse valita eräpäivän?

Voit valita eräpäiväksi kuukauden 15. tai viimeisen päivän. Laskun eräpäivää ei voi vaihtaa laina-aikana.

Kuinka maksan Käyttölainaani takaisin?

Saat Käyttölainastasi laskun laskutuskauden loputtua. Voit maksaa laskussa näkyvän minimilyhennyksen tai sitä suuremman summan. Maksettava erä on kuitenkin vähintään laskusta ilmenevän suuruinen.

Voiko Käyttölainan erän maksaa takaisin ennen eräpäivää?

Kyllä. Ennenaikainen lainan takaisinmaksu on mahdollista aiheuttamatta lisäkuluja lainaajalle. Lainasumma on kuitenkin aina lainaehtojen mukainen.

Voinko tehdä ylimääräisiä suorituksia lainalleni?

Kyllä. Viitenumerosi pysyy samana koko laina-ajan ja voit milloin tahansa tehdä ylimääräisiä suoritusia lainallesi. Käyttölainan laksutus jatkuu silti aina kuukausittain,vaikka olisit tehnyt ennakkoon suorituksia. Säännöllinen kuukausittainen lasku läheteään aina niin kauan kuin suorittamatonta pääomaa on vielä jäljellä.

Pitääkö minun maksaa, jos en ole saanut lainasta laskua?

Kyllä. Mikäli jostakin syystä lasku ei ole tullut lainanottajalle kymmenen päivän kuluessa laskutuskauden päättymisestä, tulee hänen omatoimisesti ottaa yhteyttä Laina.fi:n asiakaspalveluun 0200 30033 (pvm/mpm) asiakaspalvelun aukioloaikoina ma-pe 7-22 ja la-su 9-21.

Laskua ei löydy sähköpostistani, mitä teen?

Tarkista ensin, että lasku ei ole päätynyt roskaposti kansioon. Jos laskua ei löydy sieltä, tarkista vielä sähköpostitilin asetukset.

Mikäli käytät Gmailia, tee alla olevat muutokset. Näin varmistat, että saat jatkossa Laina.fi laskut ja postit oikealle välilehdelle.

  1. VAIHE

    Etsi Laina.fi sähköpostisi ” Sosiaaliset verkostot, Tarjoukset, Ilmoitukset tai Keskusteluryhmät” välilehdiltä ja merkitse ne hakasella tai klikkaamalla hiiren oikealla painikkeella.

  2. VAIHE

    Klikkaa valittua sähköpostia hiiren vasemmalle painikkeella ja pidä painike alhaalla. Vedä valittu sähköposti Ensijainen- välilehdelle pitämällä hiiren vasen painike edelleen alhaalla.

  3. VAIHE

    Sinulta kysytään ohjataanko myöhemmät sähköpostit samalta lähettäjältä suoraan tähän kansioon. Klikkaa seuraavaksi Kyllä tai OK.

  4. VAIHE

    Jatkossa kaikki Laina.fi laskut ja postit saapuvat automaattisesti Gmail tilisi Ensisijainen- välilehdelle.

Gmail ohjaa nyt automaattisesti sähköpostit eri välilehdille ja jaottelee ne yleisiin, sosiaalisiin ja mainossähköposteihin (ensijijainen, sosiaaliset verkostot, tarjoukset, ilmoitukset, roskapostit ja keskusteluryhmät).

HYLKÄYSPERUSTEET

Miksi lainahakemukseni hylättiin?

Yleisimmät syyt hylkäystilanteissa ovat:

  • Annetut tiedot ovat puutteellisia.
  • Hakija ei ole maksanut aikaisempia lainojaan luotonantajalle tai konserniin kuuluville yhtiöille. Huomioithan, että luotonantaja on Aurajoki Nordic Oy.
  • Hakijalla on luottohäiriömerkintä.
  • Lainan myöntämisen edelletykset eivät täyttyneet.

Saako useampi henkilö lainaa samalle pankkitilinumerolle?

Ei saa. Hakemus hylätään, mikäli hakemuksessa käytetään tiliä, jolle on jo myönnetty aikaisemmin laina toiselle henkilölle.

Kuinka monta Käyttölainaa voin hakea kerrallaan?

Myönnämme ainoastaan yhden Käyttölainan kerrallaan.